Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Majka Jezowska Nie Gryzla Sie W Jezyk Wprost Odniosla Sie Do Plotek O Romansie

Majka Jeżowska ostro o plotkach o romansie

Piosenkarka dementuje doniesienia

Jeżowska: "To bzdura!"

Piosenkarka Majka Jeżowska odniosła się do plotek o romansie z młodszym mężczyzną. W wywiadzie dla "Super Expressu" stanowczo zaprzeczyła doniesieniom.

"To bzdura!" – powiedziała Jeżowska. "Nie rozumiem, skąd się biorą takie plotki. Jestem szczęśliwą żoną i matką, a mój mąż jest moją jedyną miłością."

Plotki o romansie pojawiły się po tym, jak Jeżowska została sfotografowana w towarzystwie młodszego mężczyzny. Piosenkarka wyjaśniła, że jest to jej przyjaciel, którego zna od wielu lat.

"To mój przyjaciel, którego znam od dzieciństwa" – powiedziała Jeżowska. "Nie ma między nami nic więcej niż przyjaźń."

Jeżowska zaapelowała do mediów o zaprzestanie rozpowszechniania plotek.

"Proszę o uszanowanie mojego życia prywatnego" – powiedziała piosenkarka. "Jestem osobą publiczną, ale to nie oznacza, że moje życie prywatne może być przedmiotem spekulacji."


Comments